25 juni 2012

Taksugen?

Är ni sugna på att byta tak, eller lägga om tak kanske man säger? Då tycker jag att ni ska gå in på Monier´s hemsida. Där hittar ni massor av olika snygga, stilrena tak. Själv bor jag i lägenhet, så för mig är det inte aktuellt att byta tak, men hade jag bott i hus, så hade jag nog tagit till Monier.
Där finns allt från vanliga, till väldigt ovanliga tak. Storlekar och stilar.
Monier är en världsledande leverantör av material för tak. Dem har ett brett sortiment med såväl tegelpannor som betongpannor och andra kompletterande produkter för taket.
I Sverige har Monier 110 anställda och två fabriker samt huvudkontor för Norden och Baltikum i Stockholm.Fabriken i Jönåker, producerar betongtak, och fabriken i Vittinge producerar tegeltak.

Tveka inte, gå in och titta på deras hemsida. Och det kan ni göra genom att klicka på bilden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar