28 december 2009

Hemma hos älsklingen

Nu sitter jag hemma hos älsklingen. Jag mår så jävla bra när jag är tillsammans med honom. När jag är med honom vill jag att tiden ska stå still. När jag inte är med honom, vill jag bara att tiden ska gå fort så att jag får vara med honom igen. Känna hans armar omkring mig, få ta emot hans varma kyssar. Han är något alldeles speciell. Jag är så glad att jag träffade honom igen efter alla dessa år. Det var ödet. Det var meningen att vi skulle träffas igen. Och nu vill jag inte att det ska ta slut mellan oss igen. Jag tycker om honom!

I skrivande stund sitter han och tittar på ståuppkomiker, jag sitter här vid datorn. Jag tittar emellanåt på vad ståuppkomikern gör, men jag lyssnar mest. Engelska, ja det är inte mitt bästa ämne i skolan, men lite fattar jag allt. :)

Var och tittade på "Luftslottet som sprängdes" ikväll med Lasse och Ante. Och de som har sagt att den var grymt bra hade verkligen rätt! Det var en speciell scen som jag älskade på hela filmen. men tänker inte säga det eftersom jag inte vet hur många det är som har sett den och inte sett den. Men jag kan säga så mycket som att Lisbeth Salander har verkligen attityd! Hon är en sådan person som jag gärna skulle vilja vara vid vissa tillfällen.

Nu är klockan 00:14 och jag fyller 26 år idag. Oj, jag blir tant nu ju. 26 år är gammalt eller vad säger ni mina vänner? Och den första som sa grattis var min älskade vän Cezilia som skickade sms till mig klockan 00:10. :) Hon var riktigt snabb. ;)

Nej nu ska jag avsluta och stänga ner för jag ska sätta mig i soffan hos min älskling och titta på ståuppkomikern, jag inte kommer ihåg namnet på. :P Skriver mer en annan dag!

Kram Tess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar