25 december 2009

Låst blogg

Jag kunde tydligen inte hålla mig ifrån Blogg.se, för här är jag igen. Men denna gången så har jag bloggen låst. Här kommer jag skriva om allt det som jag har inom mig.
Det är bara några få utvalda som kommer kunna ha tillgång till denna bloggen, så kan ni läsa det här, så GRATTIS, du är en av dem som jag bjudit in för att kunna läsa. Jag litar tillräckligt mycket på dig för att du ska få ha tillgång till denna blogg.

Som sagt, här skriver jag om allt. Och då menar jag precis allt.
Så finns det något ni inte tycker om att jag skriver, så är det upp till er. Antingen fortsätter ni att läsa, eller så går ni vidare.

Och en sak till: Ni som kan läsa det här. Jag får reda på om ni har lämnat ut lösenordet till någon annan som jag inte vill ska ha tillgång till bloggen. Och då blir ni portade. Då ändrar jag lösenord igen. Så, visa nu att jag kan lita på er så mycket som ni säger att jag kan göra.

Ja detta var då allt för tillfället. Antagligen kommer denna bloggen att bli mer aktiv än den andra jag har på wordpress, men jag ska allt försöka kombinera det hela ska ni se.

Ha en fortsatt trevlig Jul och jag hoppas att alla har haft en underbar jul!

Kram Tess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar