3 januari 2010

År 2010

Ja nu är det äntligen nytt år. Ett år som började alldeles underbart. Tillsammans med min syster, hennes sambo och min älskling. Detta är ett nytt kapitel i mitt liv. Nu ska jag leva som jag alltid velat leva. Inte må dåligt, eller ha några depressioner. Jag ska må bra. Det är mitt ena nyårslöfte till mig själv. Dock vet jag inte om jag kommer kunna hålla det, men man kan ju alltid hoppas. :)

Just nu sitter jag hemma hos älsklingen. Ska åka hem antingen idag eller imorgon. Hade tänkt fråga om Lasse kanske hade velat köra hem mig i dag, om han får låna bilen av sin mamma. Jag måste nämligen hem och fixa lite saker. Ska ju ha fest den 9/1-10. Måste få veta vilka det är som kommer och inte kommer, för kommer det ingen, ja då är det ju inte lönt att ha den. Eller hur? Eller ja, jag kan ju sitta och festa med mig själv, men hur roligt är det?

I slutet av Januari, hade jag tänkt ta mig en tripp till Jönköping, om jag har råd. Jag ska ju till min vän Timjan också i april på hennes studentskiva. Men det löser sig nog. Hade varit roligt om jag hade kunnat åka till båda ställena. :)

Nej, nu ser jag hur älsklingen plockar här, så jag ska väl kanske avsluta och hjälpa honom lite. Om han vill. Kanske ska jag in och duscha också. Känner mig inte helt fräsch. Min älskling håller på att göra rent till sina fina råttor han fick av mig i julklapp. Han tycker verkligen om dem. :D Igårkväll så rymde en av råttorna, men det var ingen fara. Hon hade lyckats ta sig upp genom gallret till ovansidan av buren, men hon kröp ner igen. :) Nej nu måste jag avsluta för han har ställt råttorna på bordet, så jag måste passa dem så att dem inte smiter. Men jag skriver snart igen. :)

God fortsättning på er mina vänner och hoppas ni får det bästa året någonsin!
Kram Tess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar