4 januari 2010

Lite smått och gott... :)

Jag åkte hem från Lars igår. Kände att vi behövde lite space från varandra, då jag även kände att jag blev småirriterad på allt och ingenting. Och för att inte låta det gå ut över älsklingen så då åkte jag hem. Visst hade jag gärna velat stanna kvar också, men man behöver lite space från varandra emellanåt eller hur? Men vi träffas ju på torsdag igen. Längtar så. :D

Imorgon blir det byn, med Cezilia. Ska gå och titta lite i affärer och lite sådant. Sedan ska vi gå till en nagelsalong för att boka en tid till nagelbyggning som jag fick i Julklapp/födelsedagspresent av mina älskade vänner Cezilia och Lina. Jag som alltid velat ha sådan. Hade tänkt boka tid själv, men när jag fick det i present så blev jag så glad. Dem visste precis vad jag ville ha :D Jag älskar er vännerna! Efter att vi varit ute i kylan så går vi hem till Cezilia och dricker lite kaffe och snackar skit. Fan vilka underbara vänner jag har! Jag märker mer och mer vilka som är mina vänner och inte mina vänner. Och tro mig, ni lär märka det också att jag vet. Inom en snar framtid.

På lördag blir det en dundrans fest!
Har "slängt" ut min föräldrar och min lillebror så att jag får ett helt hus för mig själv med mina allra bästa och närmaste vänner. Och älsklingen så klart! Fan vad roligt jag kommer ha det. Och det hoppas jag att dom också kommer tycka. Jag är verkligen lyckligt lottad som har de allra bästa människorna i min omgivning. Visst har jag mått dåligt och så under vissa perioder, men förhoppningsvis är dom över nu. Eller i alla fall så hoppas jag att de inte kommer lika ofta som de har gjort tidigare. :(

Nej nu avslutar jag kvällens blogg. Ska fortsätta prata med min underbara Cezilia på MSN och sedan ska jag ner och ducha. Eventuellt så ska jag ut och ta mig en rökare innan jag går och duschar, för duschar jag före och går ut med vått hår, så lär jag ju få istappar i håret så svinkallt som det är ute nu. JAG VILL HA VÅR NU!

Kram Tess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar