5 januari 2010

Hur orkar man?

Vad är det för speciellt med att gå och snacka bakom ens rygg? Vad är det roliga i det? Att såra den man snackar om eller vad? Kan någon säga det till mig? För det vill jag hemskt gärna veta. Saker man säger till en i förtroende, ska väl stanna hos den personen, eller? Den personen som säger att man kan lita på, att den finns där i vått och torrt, att den aldrig kommer svika ens sida och bla bla bla, det är ju bara skitsnack alltihopa. Jag vet fan snart inte vem jag kan lita på. Kanske bäst att låta bli att säga saker till folk, och skriva ner det i typ, en dagbok eller något?

Imorgon så händer det saker. Det är bara 2 personer som vet vad som kommer hända imorgon. Resten, ja ni får helt enkelt vänta till imorgon. Hålla utkik efter vad det kan vara. Det är i alla fall något jag längtat efter i flera år. :)

Längtar till torsdag och till lördag. På torsdag kommer min älskling och det ser jag framemot. Har varit ifrån varandra några dagar bara, men det känns som en hel evighet. Men men, på torsdag kommer han igen, äntligen! Jag längtar till lördag för då ska jag ha min efterlängtade fest. Och personerna som kommer, är helt underbara. Några som man i alla fall kan lita på, och som man inte behöver vara orolig över om det man säger till dem i förtroende "läcker" ut.

Nu avslutar jag kvällens blogg. Vet inte riktigt mer jag ska skriva. Men ni får ha det så bra mina vänner så hörs och syns vi!

Kram Tess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar