10 januari 2010

Festen 100109

Festen jag hade igår blev riktigt lyckad! Visst kom det vissa stunder då det blev lite tjaffs, men det var som tur var i slutet av festen. Jag hade det riktigt roligt. Det måste vi bara göra om! Eller hur tjejer och killar? Det togs en massa foto igår och dem kommer att komma upp så fort jag har lagt in korten på datorn. Och det blir väl imorgon eller något :D

Imorgon ska jag klippa mig, sedan ska jag och Lasse åka hem till honom i Svalöv. Ska bli trevligt. :) Jag vet inte riktigt när jag kommer hem, men det blir väl runt den 20:e då jag ska till soc igen. Usch, det här jävla soc. Önskar att jag hade ett jobb så juag slapp gå på soc. Men vad gör man inte för att kunna livnära sig? Många anser att man är fucked up om man går på soc, men så är inte fallet. Soc hade inte funnits om dem inte hade varit till för att hjälpa personer som behöver hjälp. Så ni som tycker att dem som går på soc är fucked up, ni kan ta och hålla er åsikt för er själva. Jag är nte road av att höra att man är fucked up. Nog om det nu.

Jag lovar, att under veckans gång kommer bilder från festen upp både här i bloggen, facebook och på bilddagboken. Nu ska jag avsluta dagens blogg och göra något annat. Men vi hörs antagligen senare ikväll eller imorgon.

Ni får ha det så bra, så hörs vi av!

Kram Tess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar