7 januari 2010

Älskar Att Må Bra!

Inte trodde jag att den känslan jag har inom mig nu, skulle vara så härlig! Jag kan knappt tro det själv. Får jag verkligen känna så här? Får jag verkligen må så här jävla bra som jag gör? Får jag verkligen vara så lycklig som jag är? Får jag verkligen vara så jävla kär som jag är? Vet ni vad? Jag kan svaret på alla dem här frågorna! Och svaret är: Ja jag får verkligen känna allt det som jag verkligen känner nu! Men kunde ju ha tagit bort kurrandet i min mage. :P Jag änskar bara att alla i min närhet kunde må lika bra som jag gör just nu. Om så bara för en dag, för gud vilken underbar känlsa det är! Det är typiskt att livet ska vara så jävla orättvist!

Om några timmar ska jag upp och iväg till arbetsförmedlingen. Ska vara där klockan 10:00. Efter jag har varit där, ska jag nog hem till Kim, för han ville att jag skulle följa med honom till ett möte han ska på imorgon. Men jag får nog se hur det blir, för jag ska hämta min älskling imorgon också. Om jag får låna bilen det vill säga. Men det är nog inga problem. :) Ska pappa inte använda bilen, så ska det nog kunna gå bra. Annars får älsklingen ta bussen, även fast det blir betydligt krångligare för honom.

Älskar mina nya naglar. Helt underbart att äntligen ha den längden som man önskat sig, och man behöver inte vara orolig för att dem bryts eller trillar av. Hon jag gjorde dem hos var mycket duktig. Ska tillbaka dit igen den 28 januari för påfyllning.

Men nu tänker jag avsluta nattens bloggande, för jag ska prata klart med en vän som inte mår riktigt bra. Men jag skriver mer imorgon. Förhoppningsvis. Vet ju inte hur mycket jag kommer sitta vid datorn när älsklingen är här. :P

Godnatt och sov gott!
Kram Tess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar