6 januari 2010

Så fint skrivet!

Jag kommer nu att lägga in en text som min vän Emelie skrev till mig igår:


du  får mig att le . även i svåra stunder så ger du en ett leende på läpparna. du gör en helt enkelt glad i alla tillfällen . du ställer upp & gör allt för att få en på benen . utan dig & dina ord hade jag inte klarat mig länge till . du ska ha ett stort tack för allt . ily



  • du har fått mig på benen igen , känner mig som en helt ny människa & den första tanken som slog mig när jag vakna i morse var det du hade sagt . när jag hade vaknat helt så kollade jag mig i spegeln & sa gud vad jag är bäst. det kändes så bra efter jag gjort det . känner mig helt mkt gladare varje dag nu, du är helt incredible du är underbar på alla sätt du är en vän alla borde ha. för du får en verkligen att må bra ! ily



Tack för de fina orden gumman. Och jag kommer alltid att finnas där för dig också. Det vet du! <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar