14 januari 2010

Omformatering... igen :(

Ja nu sitter man här och för över en massa saker som jag ska ha kvar innan det är dags att omformatera datorn igen. Fan jag är så trött på denna datorn, eller är det jag som gör fel och det är därför datorn går så segt? :( Aja, det löser sig säkert. Lasse hjälper mig att omformatera datorn och lägga in allt som man ska ha. För jag klarar det inte, då kommer datorn bara att gå sönder. Men jag ska ju köpa en ny dator snart hade jag tänkt. En med större skärm och en med Windows 7 som operativsystem. Men jag vet inte riktigt när det blir av. Så om ni inte ser mig inne på msn, facebook, bilddagboken eller på skype, så vet ni anledningen nu. Men förhoppningsvis så kommer jag tillbaka innan kvällningen är slut.

Det var bara det jag ville säga. Så nu avslutar jag detta inlägg. Åh, en sak till, jag mår bättre idag, men inte helt. Men i alla fall bättre, och då är det ju på rätt håll eller hur?

Kram Tess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar