14 januari 2010

Wiiieee!

Vilken tur jag har. Jag slapp omformatera datorn. Det var bara ett fel med det trådlösa nätet. Men nu har jag en nätverkskabel i så nu hackar det inte alls. Nu kan jag äntligen snacka med mina goa vänner på Skype, så det är bra. Ni som har Skype, men inte mig på er kontaktlista, adda mig på TessLiihten, så kan vi snacka där. Billigt och bra :)

Just nu sitter jag och snackar med  Cezilia på Skype. Inte för att vi säger så mkt nu när jag skriver blogg. Men jag ville bara skriva att jag är back on track på nätet igen. Nu gör jag det osäkert igen. ;)

Inte mkt till skrivande idag, men jag har inte så mkt att skriva om egentligen. Det är vissa dagar då jag har hur mkt som helst att skriva om och andra som jag inte har något att skriva om alls. Men sådant är livet.

See ya bitches! <3
Kram Tess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar