29 januari 2010

Ommöblering & Skridskor

Ja idag har jag och min älskling varit kreativa! Jag fick för mig igår kväll att jag vill möblera om på mitt rum. Så jag frågade min älskling om  han ville hjälpa till med det och det ville han. :) Jag drömde till och med om hur vi möblerade om rummet. :P Lasse kom med ideer om hur vi skulle göra för att få större golvyta. Och slutresultatet blev jättebra. Jag är helnöjd! Jag har till och med fått en egen arbetsplats. Så nu slipper jag använda skrivbordet ute i Dennis rum. :)

Om någon timma, ska jag, Lasse och Cezilia åka skridskor på Tjurasjö nere i byn. Hon ringer när hon kör hemifrån. Hon är så go som kommer och hämtar mig och Lasse så vi slipper gå ner. :) Jag älskar dig gumman min!

Imorgon blir det då middagsbjudning/fest hemma hos mig. Och det ska bli riktigt skoj! Hoppas vi får lika roligt och trevligt som vi fick förra gången! :)

Men nu ska jag avsluta kvällens blogg. Jag ska ner och röka, sedan ska jag hämta upp min mobil som ligger nere på köksbordet. Får ju inte missa när Cezilia ringer. Efter det kanske jag ska göra min älskling sällskap. Han sitter och spelar Guitarr Hero nu. :D

Ha det så bra!
Kram Tess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar