28 januari 2010

På besök hemma hos Cezilia "Grisen" Görtz!

Sitter hemma hos Cezilia och hinkar i mig kaffe. Cezilia är barnvakt åt "Lillkillen" idag, så han springer runder här efter sin powernap. Han är verkligen gullig och go. Får jag barn någon gång i framitden så ska dem vara som "Lillkillen"! :)

Egentligen har jag inte så mkt att skriva. Det brukar komma mest på kvällarna, men något får jag ju skriva. :) Cezilia skrev en gästblogg innan idag. Så gå gärna in på hennes blogg så att hon får fler fina underbara läsare, som jag :D

Älsklingen är i skolan nu. Han slutar klockan 16, så får se vilket tåg han hinner med. :) Cezilia är ju så snäll så att hon kör mig och älsklingen hem så vi slipper gå med matkassarna. Jag älskar dig Cezilia! <3

Nu avslutar jag dagens blogg. Men vi kanske hörs senare idag.

Kram Tess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar