28 januari 2010

Gästblogg!

Hej rockers! Cezilia som gästbloggar lite här ^^ Hoppas att allt är bra med er läsare av Therese blogg som för övrigt är en väldigt trevlig blogg enligt mig själv! Förmodligen tycker ni det med eftersom ni läser hennes blogg ;)

Vi sitter här hemma hos mig & dricker (rättning hinkar i oss) kaffe & har det allmänt trevligt, som vanligt. Vet inte riktigt vad det är jag vill skriva här som gästbloggare, så ni får stå ut med lite allmänt döskriveri. Verkar som att Therese går mot det friska hållet från förkylning & feber. SJUKT GÖTT! Hon har ju fest på lördag så då kan hon fan ta mig inte vara sjukis. Här ska det drickas sönder lever & huvud ;)

För att avrunda detta inlägg; Therese, du är starkare än vad du tror, du klarar mycket mer än vad du tror. När du tror att du går in i väggen så tar du dig bort från den snabbt. Jag älskar dig min underbara vän, idag, imorgon & i resten av våra liv <3

ROCK ON DUDES!
Pusselipuss / Cezilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar