27 januari 2010

Vilket väder...

Det har snöat precis hela dagen. Men jag är inte ledsen för det. I och för sig så skulle jag ju helst sett att det inte hade kommit mer snö, för jag vill ha vår/sommar nu. Men jag tackar snön idag i alla fall, för jag har fått mycket gjort. Jag har slängt ut julgranen som jag skulle gjort när jag kom hem i måndags, jag har tvättat upp nästan allting. Bara lite grann kvar. Jag har dammsugit också. Det som jag tycker mindre om är att jag har gått och blivit sjuk. Har feber och är förkyld. Svettas och fryser om vartannat. Och emellanåt har jag svårt att andas. Men jag ska bara ta det lugnt, för jag vill bli frisk till lördag.

Sitter fortfarande och väntar på ett svar. Men har i och för sig inte varit ute och kollat posten idag. Kanske ska göra det? Vem vet om jag har fått något svar? Jag hoppas verklien det. Men jag får ju även ta att jag kanske aldrig kommer att få ett svar heller. Det får jag ta i så fall. Men nu tog nyfiken överhanden, så jag ska nog ta och kila ut och hämta posten, eller om jag ber snälla Kimbo att göra det. :P

Nej ni, ni får ha det så bra. Jag avslutar dagens/kvällens blogg nu. Väntar på att Lasse ska komma hem från Eslöv, men det kan nog dröja med tanke på hur vädret ser ut. Får hoppas på att tågen inte är inställda. Men han hör väl av sig. Nu blev det storm här utanför... Vill inte gå ut, men är så nyfiken på posten, att jag inte kan hålla mig kvar inne... :)

Kram Tess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar