18 januari 2010

Sista natten...

... hos älsklingen på ett par dagar. Ska faktiskt bli skönt att få komma hem och bara rå om sig själv ett tag. Inte för att jag inte tycker om att vara hos älsklingen, men träffas man för mkt så kan man gå en på nerverna, oavsett hur mycket man tycker om varandra. Jag har även lite saker att fixa hemma. Jag ska på 2 möten på onsdag. Jag ska till Arlöv, till Kim på torsdag och sedan ska jag antagligen tillbaka till Lasse på fredagen, men jag vet inte om jag stannar hemma i helgen. Har varit ganska mkt hos Lasse nu, så kanske bara bra om vi är ifrån varandra ett tag. Eller vad tror ni?

Idag har jag och älsklingen varit duktiga. Vi har bakat frukostbröd, sockerkaka med citron -och banansmak och Chokladtårta. Riktigt gott blev det. I alla fall Brödet och Chokladtårtan. Sockerkakan har vi inte testat än. Den testar vi nog i morgon. Nu är klockan för mycket. Sedan har vi tvättat idag också, så nu har vi rena kläder båda 2. Ska snart hoppa in i duschen innan det blir försent.

Jag saknar... Teamax. Jag har ännu inte riktigt förstått att han inte längre finns bland oss. Han var en fin hund, men som inte mådde bra. Jag önskar att det fanns ett annat sätt att lösa det på, men det gjorde det inte. Han har det bättre där han är nu, det vet jag, men kan inte låta bli att sakna honom för det.

Hamnat i en svacka igen. Ja det har jag gjort. Jag är i en djup deprission. Och denna gången vet jag inte om jag klarar att ta mig ur den.... Och det är en sak jag ska försöka att göra, om jag har tillräckligt med mod i kroppen...

Kram Tess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar