19 januari 2010

Illa

Jag mår illa. Har gjort det nu i några dagar. Jag vet inte vad det kan bero på... Det går i svackor det med, som allting annat. Och jag känner att jag bara klagar hela tiden. Men vad är livet annars till för? Att leva? Man börjar ju undra... Jag vet snart varken in eller ut längre. Funderingar hit och funderingar dit. Några vet vad det är jag funderar på, men inte alla... Jag vet inte vem jag kan lita på om det. Jag vill inte att det ska komma fram till fel person, så att allt går åt helvete. :( Kanske bara jag som är konstig? Nej, men osäker är nog det rättare ordet.

Jag vill inte ha det så här. Från och med nu, så ska jag försöka att bara skriva positiva inlägg, för det var det jag ville ha denna bloggen till. Jag mådde ju så bra innan så varför gör jag inte det nu? Jag mådde riktigt bra när jag var med honom, men nu vet jag inte längre. Gör jag det än, eller kanske är det dags att sätta stopp? Jag vet faktiskt inte. Samtidigt som jag vill sätta stopp, så vill jag inte förlora honom. Varför får man sådana tankar i huvudet? Jag får la se vad som händer och sker i framtiden. Ett jobb hade ju inte varit fel kan jag säga.

Kram en illamående Tess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar