19 januari 2010

Tråk, tråk, tråk...

Just nu har jag det så otroligt tråkigt. Finns ingen att prata med på msn. Förutom Kim och Madde, men just nu har Madde statusen "Inte vid datorn". Och Kim, ja han är ju som han är. :P Lasse spelar Guitarr Hero på datorn, och jag sitter här och skriver blogg - om ingenting egentligen. Jag vet inte vad jag ska hitta på.

Vilken jävla svacka jag kommit i. Vet inte om jag någonsin kommer att kunna ta mig upp ur denna svackan... I nuläget känns det inte så. Men det ska bli skönt att få komma hem, ta hand om mig själv, fixa mina ärenden jag har imorgon och att få dricka kaffe med Kim på torsdag. Sedan får vi se om jag drar till Lasse på fredag igen, men som jag känner nu, så kommer jag nog inte att göra det. Jag kommer nog vara hemma i helgen. Orkar inte träffa någon i helgen heller tror jag. Det räcker med min familj. Dem drar ju ändå till Lindvallen på söndag och är borta i en vecka. Ska umgås med dem så mkt jag kan innan de drar iväg.

Nej nu ska jag kolla min mail. Har en mailkompis sedan flera år tillbaka som jag fortfarande har kontakt med. Och det är den enda personen som har fortsatt att skriva. Han har inte slutat efter bara ett par mail. Så jag avslutar för nu. Kanske kommer ett inlägg till ikväll när jag kommit hem.

Kram Tess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar