13 februari 2010

Eslöv senare

Jag och älsklingen skulle egentligen varit i Eslöv nu, men det blir senare idag pga att det kom saker ivägen. Men jag och älsklingen ska dit idag vid halv fem istället. Så min tatuering blir klar trots allt! Har ju sett fram emot det så länge nu så jag vill få det gjort! :) Annica får bjuda på kaffe och jag och Lasse bjuder på Chokladkaka med apelsinsmak. (den som finns på bilden under detta inlägg) När man öppnade kylen imorse så luktade hela kylen apelsin. Riktigt gott luktade det faktiskt. :)

Just nu sitter jag och pratar på msn och är inne på Facebook. Saknar min älskade Cezilia och min "Kusin" Lina. Jag har varit bort från Höör länge nu. Kanske dags att åka hem och se om dem kanske vill träffas? Jag ska iofs till Eslöv den 18:e så eventuellt åker jag hem då. För måste vara hemma innan den 23. Måste fixa lite saker där hemma också. Tror dessutom att Dennis, min bror, saknar mig. ;)

Avslutar dagens inlägg med: Cezilia, jag älskar dig och jag saknar dig mer än jag trodde var möjlgt. Jag vet inte varför, men det är väl antagligen för att vi har kommit varandra så grymt nära varandra den senaste tiden. Du en sak är då säker. Du kommer för alltid att finnas i mitt hjärta. Oavsett vad som händer. Även om vi blir ovänner så kommer du ändå att finnas i mitt hjärta. Jag kommer alltid att älska dig. Jag kommer alltid att finnas för dig oavsett om du vill det eller ej,

Kram Tess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar