20 februari 2010

Förlåt för detta...

...men jag måste ta upp det. Jag vet att Du just nu är jättekär, eller ja, kär som du säger själv. Jag kan förstå att du inte vill tillbringa din tid med andra än just henne just nu, men jag känner mig undanskuffad. Vi har känt varandra i flera år och jag känner mig som sakt undanskuffad. Jag vill inte ha det så i vår vänskap. Visst, vi har inte träffats än, men det kommer ju. Du kanske inte har den tiden till mig som Du hade innan Du träffade henne. Gah, jag vet i fan hur jag ska förklara det. Jag kommer inte på något bra ord eller någon bra mening. Detta är lite av det som har tyngt mig, men jag har inte velat ta upp det. Dels för att inte göra dig ledsen, och dels för att jag inte vill förstöra någonting mellan Dig och henne. Förlåt än en gång. Du vet själv vem Du är. Med respekt för personen det handlar om, tänker jag inte gå ut med namn. Men Du ska veta att jag älskar dig och alltid kommer att göra. Jag vill inte vara den som förstör känslan Du har för henne, så jag backar vännen... Hör av Dig när du har tid, lust och ork.

Kram från en ledsen Therese
Och som saknar tiden vi hade innan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar