20 februari 2010

Raggningsrepliker

Eftersom jag de senaste dagarna har skrivit om mitt mående, så tänkte jag nu att jag skulle skriva lite fina raggningsrepliker, till er singlar :P

"Om du absolut inte vill komma hem tomhänt från krogen får du här några säkra kort att spela ut:"



  • Dina kläder skulle se bra ut i hög bredvid min säng

  • Är det jobbigt att alla ärt så fula jämfört med dig?

  • Ska vi trolla? Vi går hem till mig och har sex och sen försvinner du.

  • När jaf var liten brukade jag leka doktor. När jag ser dej väcks den önskan till liv igen, men ni vill jag leka gynekolog!

  • Ursäkta, jag har tappat mitt telefonnummer. Kan jag få ditt?

  • Har du en karta? Jag har gått vilse i dina ögon.

  • Jag var tvungen att komma fram till dej, jag kan inte motstå så söta godsaker.

  • Jag skulle se bra ut pån dej.

  • Om jag följer med dig hem. Behåller du mej då?

  • Jag är ny i stan. Kan du berätta vägen till din lägenhet?

  • Kan du inite komma hit, sitta i mitt knä och så pratar vi om första sak som kommer upp?

  • Vad säger du om att överraska din man och inte komma hem inatt?

  • Dina läppar ser ut att smaka vin och ikväll känner jag för att bli berusad.

  • Du är så söt att jag får hål i tänderna.

  • Jag kan visserligen simma, men jag drunkna i dina ögon.

  • Gillar du sport? Ska vi prova lite tungfäktning?

  • Jag älskar varje ben i din kropp - särsklit mitt.

  • Tror du på kärlek vid första ögonkastet, eller måste jag gå förbi här en gång till?

  • Gjorde det mycket ont när du föll från himlen?

  • Jag älskar dig och vill gifta mig med dig. Nä, nog pratat, nu går vi em till mig och pippar.

  • Hur vill du ha dina ägg imorgon? Stekta eller befruktade?

  • Vill du följa med ig hem och inviga min nya kortlek? Den är helt osprättad.


Sådär, där har ni lite raggningsrepliker. Kanske vissa lite väl, på, men i alla fall. :) Har ni använt er av någon av de här raggningsreplikerna när ni varit ute på en krog, eller var ni nu har varit? Hur gick det? Gick ni tomhänta hem i alla fall?

Kram Tess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar