19 februari 2010

Freeeedag.... och tvätt... :(

Så var det fredag igen. Och vad börjar man fredagen med då? Jo att tvätta. :( Mindre roligt, men det är ett måste för att få rena kläder, handdukar, sängkläder, ja allt man nu behöver tvätta. Vad som händer senare under dagen vet jag inte. Blir väl att sitta och rensa bland bilderna på datorn. Jag har så många skitbilder som jag inte använder. Nu har jag ju börjat använda min digitalkamera mer än vad jag gjorde innan, så nu blir det nog att ta bort de bilder som jag sparat från Google och andra ställen. Men jag behöver lite hjälp. Jag har dubbletter ja, till och med trippletter (stavning?) på många av mina bilder. Min fråga är nu, hur man på enklaste sätt kan sortera bort alla de dubbletter och trippletter som man inte vill ha? Erik, frågan var mer riktad till dig, för jag tror du kan komma med ett bra tips eftersom du kan sååå otroligt mycket om datorer som inte jag kan :P

I eftermiddag/kväll så kommer Lasses pappa hit, om det inte blir försent. Han kör ju lastbil, och det snöar ganska mycket. Och han slutar när han är klar. Har inga bestämmda arbetstider så. Men blir det försent så kommer han imorgon istället. :P

Nej nu tror jag att tvätten där nere är klar, så ska ta min älskade Lasse med mig ner till tvättstugan och fixa med tvätten. Men jag kommer garanterat tillbaka senare :P

Kram Tess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar