19 februari 2010

Mätt och Belåten

Nu är jag mätt och belåten. Åt pizzan som blev över från igår, men jag orkade inte äta upp hela så, jag får kvällsmat också :P Just nu håller Lasse på att bädda rent sängen efter tvättningen. :) Åh, nu blev lilla Therese sugen på att spela The Sims 3. Men det är en nerladdad version, så jag har inte tillgång till allt. Men jag tror att jag ska köpa det riktiga spelet när jag får pengar. :P

På söndag eller måndag, åker jag hem till Höör igen. Jag ska på möte den 23 och då måste jag hem och fixa lite först. Mamma måste skriva på papper och så. Sedan åker jag tillbaka till Lasse den 25 tror jag. Sedan ska vi på inflyttningsfest den 26 hos Jeanette. Ska bli riktigt skoj! :)

Nu kom Ante, så jag avslutar nu. Men ni får ha det bäst.

Btw, jag vill bara säga: It´s over, for good this time!

Kram Tess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar