17 februari 2010

Fundersam

Jag måste få skriva av mig lite. Måste man skriva om alla sina kompisar? Nämner man några stycken så är det alltid någon som blir sårad eller sur eller vad den nu blir. Jag skriver om olika personer hela tiden, men ändå får jag höra att jag inte skriver om den och den. Vad ska jag göra för att ingen ska bli sårad/sur/ledsen/irriterad? Jag menar, det är väl ändå min blogg och jag skriver väl vad jag vill och känner för i den?

Jag ska inte behöva anpassa mig till precis alla människor. Jag blir inte sur/ledsen/sårad eller irriterad när inte någon av mina vänner skriver om mig men skriver om någon annan kompis...? Eller? Jag kan inte bestämma vad den personen ska skriva och inte skriva i sin blogg, eller var det nu än är dem skriver. Mina vänner får skriva om precis vad dem vill och om vem dem vill utan att jag ska bli...gah... jag kommer inte på något bra ord. Men ja ni fattar nog. Vi har alla vänner som vi tycker om och som vi älskar och bryr oss om. Men man kan inte alltid skriva om alla precis hela tiden?

Jag blir så trött på det bara. Jag ska nog sluta skriva om mina vänner överhuvudtaget, så behöver inte någon känna sig utanför. Ja kanske är det bäst, men det är egentligen inte så det borde vara, eller?

Aja, skitsamma. Nu ska jag ut med Emelie och se om min huvudvärk kanske kan lägga sig lite, för nu börjar den slå ut. Kan man säga så?

Lots of love Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar