17 februari 2010

Huvudvärk...

Sitter här vid datorn och lyssnar på musik. Jag har lite huvudvärk, den är lite smygande, så kan väl räkna med att jag kommer få sprängande huvudvärk senare idag. Inget roligt. Jag vill helst slippa det. Men det kanske går att lösa med lite mat? Tabletter hjälper inte för min del längre. Hm... Ja, jag får be älsklingen laga lite mat. Efter att han har städat klart. Han fick ett städryck och började städa köket. :) Och här sitter jag vid min fina dator och lyssnar på musik. Underbar pojke jag har. ;)

Ska ner på stan senare och ta ut pengar. Måste ladda på mitt jojo-kort så att jag kommer till Eslöv imorgon. Ska ju till arbetsförmedlingen. Efter det bär det av till Höör, till Cezilia. Tjatigt jag vet, men det är så det ligger till. :P Vad som händer när vi kommer till Svalöv vet jag inte, men något hittar vi nog allt på. :D

3 månader idag. Det är gud vad tiden går fort. Men det är underbara 3 månader. Och många fler ska det bli. :) Vi ska vara tillsammans hela livet :D Det har han i alla fall sagt, men om det blir så, återstår ju att se :P

Nej nu ska jag återgå till MSN, och underbara Emelie, Marika och Jessica. Kanske återkommer jag senare idag. Får hoppas att huvudvärken  har försvunnit bara.

Kram Tess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar