14 februari 2010

Happy Valentines Day!

Idag är det Alla Hjärtans Dag. Inget speciellt kommer att hända idag vad jag vet. Kanske bara slappa och så. Lasse försöker övertala mig att följa med till hans mamma idag och umgås med dem. Får se om jag orkar. Han ska dit idag för att han ska fixa med lite saker till hans ny/begagnade bur till hans råttor. Det kommer bli så fint när det är klart. Han är duktig min älskling! )

För övrigt så längtar jag till nästa vecka. Då får jag förhoppningsvis min nya dator! Fan vad jag är glad för det. Då blir det att fixa och dona med den. Lasse hjälper mig naturligtvis. För hade jag gjort det själv så hade jag förstört datorn med en gång. ;) Så det är bra att jag har en sådan duktig kille som kan mer om datorer än jag.

Jag har beslutat mig för att, inte lägga ner mer negativ energi på någonting. Jag har så mycket positiv energi som jag vill lägga på dem som jag bryr mig om. Jag nämner inga namn för då kan folk känna sig utanför om jag glömmer bort något namn. Ni ska veta att jag är så jävla glad för de vännerna jag har! Det finns inga bättre vänner än ni! Jag Älskar Er!


Detta får bli allt för nu. Jag har inte mycket mer att skriva just nu, men ni kan räkna med fler inlägg från mig under dagen. Vad tycker ni om det, ni som följer min blogg som slavar och blir oroliga när det inte kommer något inlägg på någon dag? Skriver jag så bra, eller är ni bara oroliga för att det kan ha hänt något?

Happy Valentines Day mina vänner!

Kram Tess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar