22 februari 2010

Hos "Grisen" ;)

Sitter hos Cezilia nu. Hon sitter vid sin dator och jag vid min. Sociala vi är va? Ja visst. :) Detta är mitt och Cezilas sätt att umgås på. :P Har faktiskt varit ute och gått en promenad med Twix och Boss, varit och handlat ingridienser till Cupcakesen, och bakat dem. Nu sitter vi här och hinkar i oss kaffe som vanligt. :P Jag har lite småont i huvudet, hoppas dock att den försvinner snart.

Senare idag, ska Cezila köra mig hem till Yxnaholma, så jag kan hämta lite papper som jag behöver till mötet imorgon. Ska sova hos Cezilia inatt. Kommer bli skoj det :D Så slipper jag gå så långt när jag ska till mötet imorgon. Känner jag Cezilia rätt så kommer vi vara uppe ganska sent inatt.. :P

Men nu börjar jag bli grymt röksugen, så ska försöka få Cezilia med mig ut och röka. Om hon inte har fullt upp med Erik vill säga. ;)

Kram Tess!

(Bilder på CupeCaksen kommer senare under dagen, så håll utkik ;))


Update: Glömde säga att jag ska fixa mina naglar på torsdag. Yay då blir dem fina till festen på fredag. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar