22 februari 2010

I min säng i Höör

Halvsitter här i min säng i Höör och det är ensamt... Ingen Lasse här, och ingen Emelie här... Men det får väl gå. Jag ska ju till Lasse på torsdag igen. Den tiden kommer att gå fort. Bara jag har saker att göra fram tills dess så är det lugnt. Imorgon ska jag ju träffa Cezilia, och på tisdag ska jag på möte och träffa Cezilia igen. På onsdag vet jag dock inte vad jag ska göra och på torsdag bär det av hem till Kim för att snacka och lämna pengar och träffa Cezilia och sedan sticka till Lund där älsklingen möter upp oss. Vi ska till en affär som heter "Ting" och köpa en inflyttningspresent till Jeanette. Vi ska ju på fest hos henne på fredag, och då hänger Cilan med oss. :) Ska bli riktigt skoj! :)

Funderar på om jag ska sova. Är grymt trött och vill bara att dagarna ska gå fort så jag kan träffa min älskling igen. Och ont i huvudet börjar jag få också. :( Inget roligt.

Nej jag, klarar inte detta längre, jag lägger ner nu. Men vi hörs imorgon. Natti Natti alla goa människor!

Kram & Godnatt en trött Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar