21 februari 2010

Snabba Cash

I skrivande stund så är Lasse och Ante och tittar på Snabba Cash på bio. Eftersom jag inte hade råd att följa med på bion så tog jag och laddade ner Snabba Cash istället. ;) Så den ska jag titta på när den är klar. Har även laddat ner Grease. Håller på att ladda ner Dance Flick nu. Den ska jag se ikväll när jag kommer hem. Sitter just nu och tittar på The Hills på MTV, har ju inget annat att göra nu när Lasse inte är hemma. Har packat alla de saker jag ska med mig hem till Höö, så det är redan gjort. Det enda som ska packas ner är datorn. Börjar få huvudvärk också. :(

Kanske ska passa på att duscha när jag ändår är hemma hos Lasse, eftersom mammas och pappas vattentryck inte är det bästa. Ja det tror jag att jag ska göra. :)

Nej, nu avslutar jag. Blev inget långt inlägg nu. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. :)

2 av 3 nerladdningar klara. Bara Dance Flick kvar. Kommer recensioner när jag sett dem :P

Kram Tess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar