18 mars 2010

En liten lista ♥

Jag kommer nu att skriva en liten lista. Kände att jag ville ha den här på bloggen så att alla kan se hur lycklig och bra jag mår just nu! :D

Here We Go!

Jag är så inåthelvete kär!
Jag är så intåthelevet lycklig!
Jag har världens bästa pojkvän!
Jag har världens bästa vänner!
Jag har förhoppningsvis snart ett jobb. Sommarjobb visserligen, but still a job.
Jag har fått bättre självförtroende än vad jag hade tidigare. Mycket har ändrats till det positiva!
Jag har fått kontakt med min pappa, farmor, min syster. Och förhoppningsvis får jag nog snart kontakt med min bror Andreas också :)
Jag känner just nu bara lycka! Det har varit mycket nu pga olika saker, men dem håller på att lösas. Jag tänker inte låta någon eller något förstöra det jag känner just nu! Det är klart med allt negativt! Nu tänker jag bara se framåt och se det positiva i allting jag gör!

This was all from me for now!

Kram Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar