18 mars 2010

Not a good day... :(

Som rubriken lyder... Not a good day. Inte överhuvudtaget. Jag orkar ingenting. Jag bodde i stort sätt på toaletten hela natten. Och det var inte roligt. Jag varken vill, kan eller orkar bli sjuk nu. Jag ska ju hem till mamma idag eller imorgon, jag ska till min syster på onsdag nästa vecka, för hon fyller 20 år. Jag ska på intervju på torsdag nästa vecka. Så ja, ni kanske förstår att jag inte vill eller kan bli sjuk nu.

Idag ska jag försöka att baka lite bröd. Frukostbröd. Jag lovade mamma att vi skulle ta med det till henne, eftersom hon inte har så mkt pengar kvar att leva på. Hon har typ 700 kr till torsdag nästa vecka. Det är ungefär som mig, men dem pengarna ska jag ge till Kim, för att betala en telefonräkning. Men det löser sig. Jag inväntar ju mer pengar från försäkringskassan.

Och idag avslutas "Frågestunden". Så ikväll kommer frågorna samt svaren upp i ett inlägg i min blogg. Och jag kan säga att jag tycker att det har varit god respons denna gången på min frågestund. Har ingen aning om varför, men så är det. :) Ni har dock fortfarande lite tid kvar. Ni har fram till klockan 20:00 på er att ställa frågor. :) Och imorgon kommer även "Veckans Ros" upp. Så håll utkick! :)

Men nu ska jag återgå till MSN och Facebook. Jag kan ju säga att en del spel på Facebook är verkligen beroendeframkallande. Jag kan inte förstå varför. :P Men roligt är det i alla fall. Om inte annat så är det tidsfördrivande. ;)

Ha det gött!

Kram Tess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar