17 mars 2010

Mötet i Lund

Var ju som sagt på möte i Lund idag. Det är inga hemliga möten jag går på. Jag är med i något som heter "Jobb & Utvecklingsgaranti". Det är jobbcoacher som hjälper en med CV, meritförteckningar, personligt brev och lite sådant. Vanliga jobbcoacher som man får via arbetsförmedlingen, hjälper ju en också med sådana saker. Men de jobbcoacher som jag har med att göra, dem hjälper en även att söka och hitta jobb. Men det gör inte de "vanliga" jobbcoacherna så att säga. Men i alla fall. Mötet gick bra och jag berättade att jag ska på intervju på torsdag nästa vecka, och hon blev glad. Förhoppningsvis så får jag ju jobbet, så då slipper jag vara kvar där. :) Jag ska i alla fall maila henne om hur det går på torsdag, så får vi gå efter det sen. Men jag ska i alla fall träffa henne den 7/4 om jag inte ska jobb då. :)

Detta var i stort sett allt jag hade att berätta just nu. Jag vill dock påminna er om att frågestunden avslutas imorgon Torsdag klockan 20:00. Håll även utkick efter "Veckans Ros" på fredag.

Imorgon eller på fredag ska jag och älsklingen till Höör över helgen, till min mamma. Var ju ett bra tag sedan jag var där sist. Jag saknar dem faktiskt. Älsklingen skulle ju egentligen på Lan hos hans kompis Sebbe den 26-28, men det blir inget. Det kom några komplikationer emellan, så det blev tyvärr inställt. Men vi funderar på att åka till Danmark den helgen istället. Kanske inte hela helgen, men i alla fall över en dag. :) Kan bli riktigt roligt. Kanske kan min bror Dennis följa med dit. Om han inte har annat att göra den helgen.

Men nu säger jag godnatt för ikväll, så hörs vi imorgon!

Smell you later alligator! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar