23 mars 2010

Ingen kladdkaka...

... har det blivit än. Hur sugen jag än har varit på det hela natten och dagen, så har jag inte haft ork att göra det. Jag har nyss bäddat ner sängen. :P Ja jag är en latis jag vet, men Emelie har i alla fall fått vara ute. Och det är huvudsaken. Jag är vrålhhungrig också, men har inte pallat att fixa till mat, trots att det bara är till att lägga upp på en tallrik och värma i micron. Men aja, det kommer väl när älsklingen min kommer hem. ;)

Imorgon åker jag hem till Höör igen. För på torsdag ska jag på arbetsintervju klockan 10:00. Så istället för att åka från Svalöv/Eslöv/Höör, gå på intervjun, åka Höör/Eslöv/Svalöv, vänta på älsklingen till han har slutat jobba och ta Svalöv/Teckomatorp/Malmö, fira min syster som fyller 20 och sedan ta Malmö/Teckomatorp/Svalöv, så gör jag så här. Sparar ju en resa. :P Rörigt kanske, men jag tror ni är tillräckligt smarta för att förstå vad jag menar i alla fall. ;)



Nej nu ska jag se till att ta mig lite mat. Även fast älsklingen snart kommer hem, så är jag svinhungrig. Magen kurrar så mkt att den överröstar blåsten utanför fönstret. :P

So long suckers! :P



//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar