23 mars 2010

Jävla MSN!!!






Allt började med att Cezilia hade problem med sin MSN.
Hon kunde bara se två av sina kontakter online, men hon visste att det var fler som var inne. Bland annat var jag inloggad, men det syntes inte på hennes MSN. Först kunde jag se några som var online på min MSN, men efter en liten stund så kunde jag inte det längre. Och kan fortfarande inte. Jag frågade via Facebook om det var några fler som hade problem med sin MSN, och det var det ju. Då vet vi i alla fall att det inte är något fel med våra datorer, utan det måste helt enkelt vara fel på hela MSN-skitet. Men hur i helskotta fixar man det då? Aja, får se om det blir till rättat under dagen.

För övrigt så har jag varken gjort kladdkaka eller bäddat ner sängen. Jag har bara inte haft någon ork. Trots att jag är sugen som fan på kladdkaka, så har jag inte orkat göra det. Jag har inte heller orkat bädda ner sängen. Men det får jag väl ta tag i nu snart. Jag har i alla fall varit ute med Emelie på en långpromenad. Så det är i alla fall gjort. Nu ligger hon och sover så gott här nedanför mig, vid mina fötter. Gullhunden. :)




Åh my! Jag blev akut kissnödig!!! Kan kanske bero på allt det kaffet jag har druckit för att hålla mig vaken sedan älsklingen stack till sin praktik. Eller LIA-plats som dem kallar det på hans utbildning. :P Nej, jag måste på toa nu. Men vi hörs garanterat senare!



Puss och Smek - Tess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar