23 mars 2010

Kladdkaka

Ja jag vet att det är tidigt på morgonen, men jag har varit sugen på kladdkaka ända sedan jag gick och la mig igår kväll. Så jag tror faktiskt att jag ska ta och göra mig en kladdkaka. :) Funderar även på att göra en sockerkaka eller tigerkaka, men jag får se hur mycket jag orkar med. :P

(Kladdkakan jag gjorde för ett tag sen)



En glad överraskning jag fick när jag loggade in på bloggen imorse. Min älskade Cezilia gästbloggade här inatt tydligen. :) Underbara jänta. <3 Hon passade på att göra min dag. Hon är verkligen en sådan vän som alla borde ha! Men tyvärr så finns det många som inte har en sådan vän. Men jag är lyckligt lottad att få vara vän med henne, och hon är MIN MIN MIN! :) If you hurt her, I will hurt you!

Nej detta får räcka för nu. Ska sätta igång och göra kladdkaka nu :P Mumma! :D

Kram Tess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar