19 mars 2010

Klara! :D


Här ser ni hur klorna blev.
Det blöder lite, men nu är det i alla fall gjort. :D



Tyvärr hittar jag inte just nu några förebilder på hennes klor. Men så fort jag hittar dem, så kommer dem att publiceras så kan ni se skillnaden. Nu ligger hon på sin bädd och sover. Hon är nog ganska förvånad över att det gick så fort. Men veterinären var duktig och snabb. Och det kostade mig ingenting. Nu ska jag dit om 2 veckor igen och klippa dem. Så nu ska jag hålla koll på dem. Jag klarar ju inte av att klippa dem själv, så då är det lika bra att gå till veterinären.


 


Nu väntar vi bara på att Lasse ska komma hem från sin praktikplats. Han intervjuar sin handläggare där. Han skulle tydligen göra det till sitt skolarbete. Men när han kommer hem, bär det av hem till mamma i Höör. Jag hoppas verkligen att dem fått rätt på internet, för jag får abstinens om jag inte har internet och inte kan snacka med mina vänner på msn och vara inne på Facebook. Helt otroligt ändå, vad internet kan göra med en. Man blir ju så jäkla lätt beroende av internet. :O


 


Kram från Tess och en trött Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar