20 mars 2010

Hemma i Höör

Har nästan precis vaknat och sitter vid mammas köksbord vid min dator. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag. Men antagligen blir det att åka till Cezilia och dricka kaffe. För annars skulle hon ge mig och Lasse så mycket smisk att vi inte kan sitta på ett år. Så det är väl bara att se till att ta sig dit :P Men jag vet bara inte när. Får se när hon är vaken :P.

Dennis är och dömmer hockeymatcher idag. Mamma är i Hörby och tittar på när hennes vän spelar bowling. Undrar när hon är klar där. Men i värsta fall får jag och Lasse gå ner till Cezilia. Finns ju alltid en chans att mamma eller pappa kan komma och hämta oss, så vi slipper gå hem. :)


Och sedan saknar jag min mormor så otroligt mycket! Därav bilden på henne i min blogg idag.

Jag vet att det skulle komma en "Veckans Ros" igår, men det blev så mycket igår, så jag lägger ut "Veckans Ros" senare idag istället.

Kram Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar