21 mars 2010

Veckans Ros går till..




...Annica "Akka" Blomdahl. Anledningen till att den går till henne denna veckan är för att hon är en sådan otroligt charmig och trevlig tjej. En vän jag träffade för ett X antal år sedan via nätet. Vi har roligt ihop när vi träffas (vilket inte är så ofta :(). Hon är gudomligt duktig på att tatuera och hon har tålamod. Hon är en vän som ligger mig varmt om hjärtat! Jag är otroligt glad att jag träffade henne. För vänner som henne växer inte på träd. Annica har en sådan härlig personlighet och hon skulle inte kunna göra sina vänner illa. Det dröjer länge innan man gör henne förbannad. Men blir hon väl förbannad, så blir hon riktigt förbannad. :P (Tror jag i alla fall). Har som tur var inte sett henne förbannad eller arg någon gång. Och jag hoppas nog att jag slipper det också. :P Annica, jag tycker grymt mycket om dig, och du kommer för alltid att finnas i mitt hjärta. Jag finns för dig 24/7 oavsett. Du kommer alltid att vara min vän oavsett vad. Jag kommer inte svika din sida, du är en vän jag aldrig vill förlora!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar