17 mars 2010

Koffeinbrist? ;)

Satt och pratade med Cezilia i telefon för bara någon minut sedan. Hon skickade en sak till mig på msn, och då var jag så inne i det så jag svarade bara "nej" när hon ställde mig en fråga. Då blev hon nog förvirrad pga det. :P För hon frågade om vi skulle höras mer på msn, och det var jag hade svarat nej på :P Men ja, jag fick ju ändra svaret till att det var ju  klart vi gjorde. Och på msn skrev hon att det var koffeinbrist jag antagligen led av eftersom jag var så förvirrad :P Så nu har jag satt på en kanna kaffe. Hoppas det hjälper :P

Så här ser jag ut när jag har fått för lite koffien i mig :P:


Senare idag ska jag till Lund igen. Jag ska på möte. Ja det vet ni ju sedan tidigare. Jag har ju skrivit det ett antal gånger i bloggen min redan :P Men ibland tåls saker att upprepas. (Heter det så: "Tåls att upprepas"?) Aja, nog om det nu. Nu ska jag återgå till Cezilia på msn, förhoppningsvis lite mindre förvirrad nu. :P

Vi hörs när jag kommer hem från mötet i Lund. Jag berättar hur det gick :P Det kommer även komma upp en annan sak i bloggen efter jag varit i Lund, men det får ni vänta med. :) Ni får vara hur nyfikna ni vill, för jag avslöjar inget förrän jag kommer hem igen. Vilket blir vid 17:15-17:30 något :P

Puss och Kram Tess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar