16 mars 2010

Trötter

Jag ska nog döpa om mig till Trötter, för jag är jämt så trött om kvällarna. Kanske kan det bero på att jag går upp tidigt om morgnarna? Innan har jag ju kunnat vara upp till 1-2 på natten om inte längre, men det är jag inte längre. Kanske rätt bra att jag har rätt dygnsrytm nu. Vem vet, jag kanske har ett jobb nästa vecka? Åh, jag längtar så tills dess. Jag hoppas att det kommer gå bra. Jag är i inte nervös än, men jag lär väl bli dagen innan, eller samma dag. Men det löser sig nog. Det brukar ju gå bra. :)

Imorgon ska jag på möte i Lund. Ska träffa min jobbcoach. Jag vet dock inte riktigt vad vi ska prata om, men det kommer väl fram när jag väl är där. Ska i alla fall berätta för henne att jag ska på arbetsintervju på torsdag nästa vecka. Men annars har jag ingen aning om vad vi ska prata om.

Åh, jag håller på att somna framför datorn. Kanske bäst att lägga ifrån mig datorn, och bädda ut sängen och gå och nanna istället? Det är ju en dag imorgon också. Förmodligen kommer jag att gå upp samtidigt som Lasse, som vanligt. Men det är bara bra, för då slipper jag stressa när jag ska göra mig iordning för att ta buss/tåg till Lund.

Glöm inte bort att jag har frågestund i bloggen. Frågestunden avslutas på torsdag klockan 20:00 och jag kommer att publicera frågorna, samt svaren i ett inlägg antingen på torsdag, eller fredag morgon. Så passa nu på att ställa frågor. Jag svarar så ärligt jag bara kan! OCh den som kommer med den bästa frågan, kommer att få en länkning i min blogg i en vecka. Så kom igen nu! :)

Kram & Godnatt Tess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar