3 april 2010

Påskafton & Påskmiddag!

Ja idag är det då Påskafton. Vi ska på Påskmiddag hemma hos Lasses mormor och morfar. Så det ska bli kul. Slipper man laga maten själv. Och framförallt så slipper man disken. :) Ska bli roligt att få träffa Lasses släktingar igen. Riktigt trevliga människor det. :) Vi ska vara där klockan 17:30.  :)



Var på 25-årsfest igår hos Risberg. Jag kan säga som så, att dom var riktigt fulla dem som var där. Jag var ju nykter eftersom jag skulle vara fyllechaufför. Otroligt roligt att se hur folk gör bort sig på fyllan. :) Ante, en kompis till mig och Lasse, var riktigt dragen. Dansade med grannkvinnorna och knöppte upp skjortan och var allmänt flirtig mot dem. :) Kanske borde man vara nykter lite oftare på fester, för att se hur de som är fulla gör bort sig :P

Men nu har jag inte mer att skriva. Men vi kan höras senare. Jag kommer att lägga upp lite bilder på bloggen sen också. Men vad för bilder säger jag inte, det får bli en överraskning. :)

Tjao så länge! :)

Kram Tess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar