4 april 2010

Snurrig och trött

Kom hem för en stund sedan från Lasses mormor och morfar. Riktigt trevligt var det, med god mat och trevligt sällskap. Det bjöds även på lite olika alkoholhaltiga drycker. Så idag var det min tur att bli lite snurrig och så. Men Lasse fick tydligen tillräckligt igår så han lät bli alkoholen idag. :) Men jag tycker om honom i alla fall. Riktigt roligt var det som sagt, och jag längtar tills nästa gång vi samlas hela gänget. :)

Imorgon blir det nog ut att springa några varv i slingan. Känner att jag behöver ut och röra på mig. Så jag tar med mig Lasse, och han tar med sig Emelie. Sedan ska jag få med mig hans kusin Elin också och springa. Ska bli skoj. Även om jag bara orkar ett halvt varv på slingan, så har jag i alla fall varit ute och sprungit. Då kan ingen komma och gnälla på att jag är lat. :P



Nej nu har jag inte mer att skriva (tror jag). Ska snart in i duschen, sedan blir det nog sängen för mig. Fick nog lite mycket snapsar till Påskmiddagen idag. :) Men det var det värt. Känner mig så välkommen och bekväm i Lars släkts sällskap. Riktigt härligt är det. :) Undrar hur det hade känts annars. Men det behöver jag ju inte bry mig om, för jag är omtyckt av dem alla. :)





Jag säger i alla fall godnatt för idag. Har inte så mycket mer att skriva. Imorgon kommer dessutom "Veckans Ros" upp som jag har "glömt" nu 2 fredagar i rad :( Fy skäms för mig :P

God Natt: Tess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar