8 april 2010

Serien "Tre Kronor"

Ber om ursäkt för att jag inte bloggat på ett tag. Men jag har fastnat för serien "Tre Kronor" som rubriken lyder. Har tittat igenom 3 säsonger redan och är nu på säsong 4. Det finns 10 säsonger, så jag har några kvar. :)

Men lite får jag väl skriva, då det finns de som saknar mina inlägg. :P En av dem är Madde. Hon blir så lätt orolig om jag inte skriver blogg, eller om jag inte är inne på msn. :P Men hon kan vara lugn. Jag lever än. :P

Idag ska jag till Lund, till min jobbcoach. Ska få papper påskrivna så att jag får pengar denna månaden också. Och så ska vi antagligen prata om hur det gick på arbetsintervjun jag var på för snart 2 veckor sedan. Jag hoppas dock att dem snart ringer och meddelar mig. Jag ger dem idag ockås, har dem inte ringt under dagen, så ringer jag dem imorgon och hör hur det går. Det är väl inte fel, eller?

Imorgon ska jag och Lasse till Höör. Ska vara hos mamma över helgen. stannar antagligen till onsdag. För Lasse ska till skolan i Eslöv på tisdag och onsdag, så det blir enklare att ta sig till Eslöv från Höör. :) Och så slipper han gå upp så tidigt. :P

Nej, nu blev jag akut kissnödig, så jag avslutar faktiskt morgonens blogg. Kommer kanske tillbaka senare med ett inlägg till... Om det nu är någon som är intresserad. ;)

Kram på er!

//Tess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar