9 april 2010

11 år har gått...


11 år av saknad. 11 år av sorg. 11 år utan dig! Jag saknar dig så otroligt mycket mormor! Varför skulle det drabba just dig? Jag vet att du var sjuk, men jag ville inte att du skulle försvinna från oss. Du var min stöttepelare! Du ÄR min stöttepelare fortfarande! Jag försöker att gå vidare, men det är inte så lätt. Många säger att saknaden blir mindre och att man kan gå vidare med tiden. Men, i det här fallet är det faktiskt inte så. Du fanns där för mig, när alla andra svek. Du trodde på mig hela tiden. Hur ska jag någonsin kunna "komma över" att du försvann från oss? Från mig?

Jag älskar dig! Jag kommer alltid att älska dig! Ska ner till minneslunden idag och sätta en blomma för dig. Tack för att du vakar över mig! Jag vet att du gör det! Snälla, kom tillbaka! :( Jag vet att det är omöjligt. Men en dag syns vi igen. Jag vet det! Ta hand om varandra!



Puss & Kram Therese!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar