14 april 2010

Låång bloggpaus

Jag vet, jag vet... det är hela 5 dagar sedan jag skrev i bloggen sist. Men jag har inte suttit så mycket vid datorn. Det är mest min mamma som har gjort det. Hon lånar min dator varje gång vi är här och då får jag knappt använda den själv. Jag har nog inte haft så mycket att skriva om i heller. Kanske ska jag ta en bloggpaus? Jag har ju som sagt inte så mycket att skriva om dessa dagar.

Idag kommer det att bli en händelserik dag. Det kan jag lova er! ;) Men mer än så säger jag inte om det. Det är bara jag och en till som vet om vad som kommer hända idag. Ni kommer att få veta senare ikväll, eller ja, imorgon kanske det blir.

Idag fyller min älskade Cezilia hela 21 år! Grattis på dig min älskade gris! Jag hoppas du får en riktigt fin dag och att du får många fina presenter! Du börjar bli stor flicka nu! :P Tråkigt bara att du måste jobba på din Dag, men det är bara att gilla läget, eller hur!? :)


♥ Grattis än en gång min älskade vän! ♥




Ja detta var allt för mig idag. Ska snart hoppa in i duschen och göra mig ordning. Jag har lite att fixa hemma hos mamma innan jag far här ifrån idag. Kommer bli tråkigt att lämna lilla Höör, men jag kommer ju någon gång igen. :) Mamma, pappa och Dennis kommer förhoppningsvis på middag hos mig och Lasse den 24/4. Det ska bli skoj. Hoppas, hoppas, hoppas dem kan!


Kram Tess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar