15 april 2010

Vad har hänt?

Ja, nu kan jag berätta vad som hände igår. Jag och en vän - Erik planerade den perfekta presenten till Cezilia som fyllde 21 år igår. Vi planerade att han skulle komma ner och överraska henne på hennes födelsedag. Sagt och gjort. Erik beställde en biljett ner till Höör. Det har varit otroligt svårt att hålla det hemligt för Cezilia, och det var många gånger jag hållt på att försäga mig, och det har verkligen kliat i fingrarna att få skriva om det. Men icke! Jag skulle klara det, och det gjorde jag! :) I alla fall... Erik kom med tåget som "landade" i Höör klockan 16:21. Jag stod på perongen och skulle möta upp honom. Jag var lite nervös eftersom det var första gången jag träffade honom IRL, efter 4 års chattande på nätet och i telefon. Men det gick snabbt över. Vi gick bort till bilen där Cezilia stod och väntande, ont anandes. :P Jag knackade henne nätt på axeln och bad henne vända sig om. Och tro mig, hennes förvånande min, den skulle ni bara ha sett. ;) Vi stod och snackade lite utanför bilen, innan vi satte oss för att åka till Svalöv.

När vi kom till Svalöv, så körde vi inom Gunnarssons för att handla det vi behövde till Tacosen. Efter det så körde vi till mig och Lasse, och Erik satte sig vid min dator nästan direkt vi kom hit. Jag och Cezilia satte igång med tacosen. Efter en stund kom Lasse hem och maten var klar. Vi satte oss och åt. Riktigt gott var det. Vi drack lite gott till. Efter att vi ätit och plockat undan, så spelade vi Monopol. Men jag tröttnade ganska fort, då jag var riktigt trött. Höll på att somna vid matbordet :P Det gick en stund och jag och Lasse gick in och duschade. Mysigt. ;) Under tiden vi duschade så hade Erik och Cezilia det mysigt på sitt lilla vis :P

Nu har dem dock åkt hem till Cezilia. Ja, det var ett tag sen, men det känns tomt, samtidigt som det är skönt. Jag har en halvbra dag idag. Vill egentligen helst bara sova... Men jag ska inte det. Kanske kan jag få lite mys med Lasse... ;) Det var ju dock ett tag sen :P

Oj, det var ett litet längre inlägg än vad jag hade tänkt mig. Och även bildlöst, men det kommer eventuellt bilder lite senare idag. Om jag orkar vill säga. Nej, nu avslutar jag för nu.

Kram Tess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar