18 april 2010

Sorg i Hjärta och Själ!

Det finns inte ord för vad jag känner just nu... Jag kan inte förstå hur man kan göra så mot en person man säger sig älska. Gör man så, så vet man fan ta mej inte vad ordet "älskar" betyder! Gah, jag är arg som bara den just nu. Känner även sorg, besvikelse, oro, rädsla och kärlek. Jag vill inte att Du ska fara illa! Jag vill att du ska må bra, men det gör du uppenbarligen inte. Jag önskar att jag kunde göra något för dig, men det kan jag inte där jag sitter just nu. Men jag får se hur det blir senare idag, eller kanske imorgon. Jag vill bara finnas där för Er, men speciellt för Dig. Jag finns för dig, och jag är glad att du fortfarande finns i mitt liv.

Jag hoppas att detta kan göra en förändring, för jag vill som sagt inte att Du ska fara illa mer! Du har gått igenom tillräckligt mycket redan! Du ska vet att vi alla finns vid din sida 24/7.



Nej, det finns inget mer att säga från mig just nu. Jag ska nog lägga mig och vila. Jag fick ont i huvudet... antagligen pga allt som jag har fått reda på idag. Gah, hur kunde du!?

//Tess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar