12 maj 2010

Long time, no see!

Ursäkta avbrottet i bloggen, men nu är jag tillbaka. Många som har funderat på varför jag inte skriver blogg längre, men jag har inte haft tid eller ork till det. Jag har inte riktigt vetat vad jag ska skriva heller. Men nu tyckte jag det var dags med en uppdatering eftersom det är så många som har undrat på var jag har tagit vägen. Om jag lever över huvudtaget. Och det gör jag. Som ni kan se. ;)

Det har hänt en del saker, den senaste tiden, men jag allt som hänt kan jag tyvärr inte ta upp i bloggen. Senast idag så ringde min chef på det sommarjobbet jag ska jobba på i sommar. Och hon frågade först om jag hade fått alla papper och så som hon skickat hem, vilket jag fått. Sedan frågade hon om jag hade lust att jobba 3 veckor till efter de första 4 veckorna. Absolut sa jag, det tackar jag inte nej till. :) Så istället för att jobba från vecka 28-31, ska jag nu jobba från vecka 28-34. Så totalt blir det 7 veckor istället för 4. Och det är ju bara bra för mig. :) Får ju mer pengar. :)

Jag och Lasse ansökte om en tvåa här i Svalöv, and guess what? Vi fick den. Så den 1 Juni 2010 flyttar vi till en tvåa. Ska bli riktigt skönt. :) Och jag hade ett enda krav angående lägenheten och det var att det skulle finnas ett badkar där, och till min stora förvåning så gjorde det faktiskt det. :) Så jag kommer i princip bo i badkaret. :) Lars kommer inte få se mycket av mig inte. :P Eller ja, han kan ju få vara med på ett hörn om han vill det. Tända, levande ljus, med lugn, fin musik... Gah, vad mysigt det kommer att bli. :)

På fredag bär det av hem till Höör, efter att vi varit i Eslöv, på möte. Ska passa på att åka dit nu när min syster Sandra kommer ner från Eskilstuna och hälsar på. Hon stannar ju inte så länge, så jag vill gärna hinna träffa henne innan hon åker hem igen. Träffar ju inte henne så ofta längre. :(

Nej detta får nog räcka. Har inte så mycket mer att skriva. Eller jo, jag har mycket jag vill skriva om, men det kan jag tyvärr inte. Ni får reda på det inom simon tid i alla fall! Håll till godo Friends!

So long, my dear friends! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar