22 maj 2010

Packning och härlig dag

Återigen en låååång paus från skrivandet. Jag har väl inte haft någon riktig lust att skriva, men ja, jag gör ju det nu. :P Hoppas att ni, som följer min blogg, inte är allt för ledsna på mig. Hoppas att ni fortfarande följer bloggen.

Har idag packat lite inför flytten. Flyttar ju på tisdag den 1/6, så det är ju inte så långt kvar. Jag hoppas att vi hinner klart tills det är dags att flytta. Jag längtar så! :) Den 1/6 ska jag ju på informationsmöte på jobbet, där jag ska jobba i sommar som sommarvikarie. Så jag blir nog inte till så mycket hjälp, men älsklingen får hjälp av sin styvpappa och antaglien Ante, hans kompis. Men jag blir så trött på bara tanken av flyttstädningen. Usch, jag vill inte, men det är väl ett måste. Annars kan man ju bli betalningsskyldig. Och det vill vi ju inte.

Har även skickat in ett papper, som jag förhoppningsvis snart får svar på. Jag hoppas det går min väg. För gör det inte det, ja då vet jag inte vad jag tar mig till. Men med 95 % säkerhet, så tror jag att det kommer gå min väg. Vad tror ni mina vänner?

Imorgon ska vi på  kalas hos Lasses mormor som fyller 66 år! Grattis Karin! Hoppas du får en fin dag! :) Jag och Lasse ska även in till Centersyd och handla en present till min älskade mamma som fyller år på torsdag nästa vecka. Alltså den 27/5 för att vara exakt! Hon fyller hela 48 år. Hon är inte ung längre, min älskade mamma. Hon är inte mindre älskad för det! Jag älskar min mamma över allt annat! ♥ ♥ ♥

Nej nu har jag inte så mycket mer att skriva,
men jag har i alla fall visat att jag fortfarande lever. Men ni får ha det så bra min älskade vänner och bloggläsare! :)

Ciaoo//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar