27 augusti 2010

CSN

Fick ett mail ifrån en på skolan idag ang. CSN. Skolan har problem med att registrera mig på CSN att jag blivit antagen. :| Dem skriver att det är fel sekelsiffra i mitt personnummer...? CSN måste ju få en försäkran från skolan om att jag blivit antagen, så att jag får pengar... Uscha mig vad jobbigt det är. Får väl veta på måndag hur det har gått. Förhoppningsvis är det ett enkelt fel, som är lätt att lösa. Men otroligt irriterande i alla fall. Nu får jag vänta ännu längre på att få pengar. OM jag nu blir beviljad, men det ska nog inte vara några problem.

Annars har det gått bra i skolan idag. Sitter just nu och väntar på att sambon ska komma hem från träningen och solningen så att vi kan sticka till Höör. Har lite ärenden jag måste fixa där innan klockan 15:00. Sedan ikväll blir det inflyttningsfest hemma hos älskade Cezilia och Lina. Ska bli skoj.

Ha en fortsatt trevlig fredag och ha en riktigt trevlig helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar